.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز محصولات کانون پرورش فکری شمال کشور
شمال نيوز: از سوی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران بزرگ‌ترین مرکز عرضه محصولات کانون پرورش فکری شمال کشور در ساری راه‌اندازی شد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس ، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز عرضه محصولات این کانون در ساری با بیان اینکه محصولات تولیدی کانون ویژه و از استانداردهای لازم برخوردار است، اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی بزرگ‌ترین فروشگاه عرضه محصولات کانون در ساری با مدیریت یکی از اعضای قدیم کانون با حضور مدیر عامل کانون پرورش فکری راه‌اندازی شد.

قاسم عزیززاده‌گرجی ادامه داد: کتاب، سرگرمی‌های سازنده، بازی‌های فکری، فیلم و نرم‌افزار، از محصولات تولید شده کانون پرورش فکری به شمار می‌آید و به صورت علمی برای گروه‌های سنی مختلف بین هفت تا 17 سال تفکیک شده است.

وی با اشاره به اینکه برند کانون پرورش فکری در سطح جهانی شناخته شده، یادآور شد: کانون پرورش فکری یکی از مراکز معتبر یونسکو به شمار می‌آید.

عزیززاده‌گرجی گفت: موفقیت‌های چشمگیر کانون در عرصه‌های ملی و جهانی با توجه به قدمت زیاد این مجموعه توانسته اعتماد خانواده‌های زیادی را برای پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی فرزندانشان در این مجموعه جلب کند.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران تصریح کرد: بیشترین محصولات تولیدی کانون شامل کتاب می‌شود که در هر مرکز کانون پرورش فکری یک کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوان وجود دارد.

وی اضافه کرد: حضور کودکان و نوجوان در کانون پرورش فکری برای انس با یار مهربان است و با توجه به نگاه ویژه کانون به موضوع کتاب و کتابخوانی می‌توان گفت عمده‌ترین فعالیت کانون کتابخوانی است.

این مسئول با تاکید به تهاجم فرهنگی دشمن و ورود انواع محصولات غربی ویژه کودک و نوجوان بیان داشت: دشمن با برنامه‌ریزی گسترده بنیان‌های فرهنگی جامعه ما و آینده‌سازان ما را هدف قرار داده است.

عزیززاده‌گرجی ادامه داد: دشمن نظام اسلامی با ساخت انواع فیلم‌های کارتونی و پویانمایی مبتذل و منحرف‌کننده و انواع عروسک‌ها و محصولات مختلف ویژه کودک و نوجوان برای مقابله با فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی تلاش می‌کند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران هدف از تولید محصولات کانونی را پرورش فکری مخاطبان خود اعلام کرد و متذکر شد: برخلاف محصولات تولید شده غربی که به جای پروراندن تفکر و اندیشه کودک سعی در تخریب و بازدارندگی در رشد او دارد محصولات کانونی با نگاهی خلاقانه و عاطفی سعی می‌کند انسان را در مسیر تعالی سوق دهد که در این راستا محصولات متنوعی تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها با نگاه عالمانه به مسئله مطالعه، وسایل کمک آموزشی و اسباب‌بازی‌های فرزندانشان توجه کنند، اذعان داشت: استفاده از مرکز فروش محصولات کانون این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد تا از برندهایی استاندارد، متناسب شرایط سنی و مفید بهره گیرند.

عزیززاده‌گرجی متذکر شد: کانون پرورش فکری مازندران آمادگی دارد تا با مشارکت بخش خصوصی و حمایت از این سرمایه‌گذاران، گام‌های موثری در ارائه خدمات و محصولات فرهنگی  کانون به عموم را داشته باشد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یک ساروی 24 ارديبهشت 1391
لطفا آدرس رو هم بنویسید .
مهران 25 ارديبهشت 1391
پس کو آدرس
تقوی 25 ارديبهشت 1391
تندرستی
محمدرضا 25 ارديبهشت 1391
آدرس این مرکز را ا جهت اطلاع خوانندگان علام کنید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.